5 Haziran 2010 Cumartesi

karışık


''Şimdi beklentisine küsmüş çocuklar gibi,kazınmıyor bakışlarım duvarlardan.Tek başıma saklambaç oynuyorum bulunmaz bir hiçlikte...Ebe de ben sobe de...Kahraman Tazeoğlu ''



SELAM blog..Bu akşam biraz daha iyiyim.İçimde bir sükûnet hali var sanki.Bugün aniden kapı çaldı.Çok sevdiğim bir dostum beni görmeye gelmiş, sürpriz yapmış.Nasıl sevindim anlatamam.


Bugün Zifirî'yi hiç görmedim.Bazı şeyleri kabullenmeye başlıyorum galiba.Yarın benim için güzel bir gün olacak inşaallah.''Gitme yoksa atlarım en yakın köprüden '' modundan çıktım sanırım =) Yaklaşık 6 günlük eve kapanma süresinin sonunda yarın biricik dostumla çılgınlar gibi gezeceğiz =) İnsanın sana değer veren,seni önemseyen dostlarının olması çok güzel bir şey..


Henüz seneye kalabileceğim bir ev bulabilmiş değilim.Onun kaygısı da yiyip bitiriyor beni.Ortada kalmazsam iyidir...

Hiç yorum yok: